fredag 10 juli 2009

Du vill knulla. Men det går inte.

Efter mycket övervägande och tankar så har jag slutligen gjort klart för mig själv att jag måste skaffa ett "Gay locker 3000" och hänga i skärpet. Även Fikus detektor 3.6 finns på inköpslistan.
Det funkar inte längre. Jag måste utstråla någon energi som bögar drar sig till. De vill ha mig, knulla med mig. MEN DET GÅR INTE.

Finns det typ inte någon apparat, liknande fartkamera varnare, fast Homotrans varnare som man kan köpa?

"Bög 20 meter framför, vänligen välj annan väg eller vänd på lämpligt ställe"

Men varför just jag? Finns det någon nationell bögförening med styrelse osv, där de tar beslut en gång per år vem de skall följa efter och trakassera? Isf så är jag högst på den lista. Fy fan!

Och precis nu när jag börjat jobba på ny båt, allt är frid och fröjd. MEN DET GÅR INTE. Ny båt = Ny stalkande bög.

Sen är det en annan grej som stör mig något enormt. När man blir bög, eller kommer ur garderoben, får man en annan röst då?
Kan de inte bara sluta vara så jävla bög. Prata normalt, så att dem smälter in i samhället. Så att vi normala slipper veta vilka som är bögar och inte. Och vad de gör med sina pojkvänner (som förövrigt brukar hete Ralph, Sixten eller Sylväster) när lampan släcks...

Usch och fy. Det är budget att vara bög!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fyfan...

MartinI sa...

ungefär

Anonym sa...

Hahahahhahah! Så jävla störd! :P

Caroliiiiiine sa...

köp en triple action cock cage så vågar dom inte komma nära :)